Thursday, July 14, 2011

Toimeabist perekeskuse loomiseni

January 29th, 2011
Täna ja homme jagatakse kella 10.00-st kuni 15.00-ni Sindis, Pärnu mnt 26 hoones (muuseumi kõrval olev maja) kasutatud riideid kõigile soovijatele täiesti tasuta.
Kohtumised Urmas Elmiga toimuvad alati väga siira ja südamliku naeratuse saatel
Toimeabi osutab Urmas Elmi ja tema tegevust toetab Domino OI OÜ, kes andis võimaluse riideid ladustada ning jagada oma majas, kus peatselt loodetakse alustada kavandatava eakate hooldekodu ehitustöödega. Domino juhatuse liige Piret Pool on ka ise juba mitmeid päevi humanitaarabi ettevalmistavate tegemistega hõivatud olnud. Veel on abiks Sindi Linnavolikogu liige Liia Oras ja mitmed teised tublid inimesed, kes soovivad tagasihoidlikult end tutvustamata jätta.
Küsisin Urmas Elmilt, kas heatahte tegevus on tingitud mõnest isiklikust raskest elukatsumusest või ongi taoline tegevus saanud lihtsalt tema elustiiliks? „Minu elustiil on inimesi aidata,“ vastas Elmi, kes eelmise aasta novembris sulges Sindis kasutatud rõivaste äri. „Kuigi ma töökohustuste tõttu olen sunnitud kodulinnast eemal viibima, olen ma sellegipoolest südamega Sindis,“ rääkis Soomes komandeeringus töötav mees ajutise loomuga perioodist oma elus ja soovist välismaalt naaseda uute kogemuste ning suhete võrra rikkamana. Tagasi tulles soovib ta jätkata sellega, mis on juba mõnda aega mõtteis idanenud ja uute võimaluste avanedes viia teoks ammuse kavatsuse. Nii ei ole varem kõneldud ideed kuhugile kadunud. Elmi ütles, et ükski mõte pole maha maetud ja allaandmise mõtteid pole ta iialgi mõlgutanud. Jutt käib perekeskuse loomisest

No comments:

Post a Comment